اخبار روزفناوری

ناشر ARK از بازی جدید Open Universe برای ستاره ها خبر داد

ناشر ARK از بازی جدید Open Universe برای ستاره ها خبر داد

سریال ARK ناشر Snail Games جدیدترین پروژه خود را اعلام کرده است، یک عنوان جدید AAA “جهان باز” با نام For The Stars. این بازی بقای ماسه‌بازی با مضمون فضایی از شما می‌خواهد تا با استفاده از یک فضاپیمای قابل تنظیم، چندین جهان مختلف و فناوری‌های تحقیقاتی را کشف کنید. نه تنها این، بلکه بازیکنان می توانند با دزدان دریایی فضایی و دیگر موجودات در سراسر سیارات نبرد کنند.

در خارج از خفاش، بازی بسیار شبیه به No Man’s Sky است، زیرا به عنوان یک کاشف و دانشمند، سیاره‌پری‌های زیادی وجود خواهد داشت، رازهای تمدن‌های بیگانه را کشف می‌کند و موجودات کمیاب را که در سیارات ساکن هستند، پیدا می‌کنند. در حالی که شما این رازها را کشف می کنید، آنها به شما کمک می کنند تا از بیوم های مرگباری که با آنها روبرو می شوید زنده بمانید.

در بازی For The Stars، می‌توانید در یک جهان چندنفره پایدار بازی کنید، جایی که باید پایگاهی ایجاد کنید و پایگاه‌های خود را در سراسر کیهان گسترش دهید، در حالی که برای زنده ماندن و تسخیر بیوم‌های متخاصم اطرافتان تلاش می‌کنید. برای آسان‌تر کردن سفر خود، می‌توانید با دیگرانی که در حالت چندنفره با آنها روبرو می‌شوید اتحاد برقرار کنید.

با فضاپیمای خود، می توانید آن را طراحی کرده و مطابق با مشخصات خود بسازید، به طوری که هر کشتی می تواند با استفاده از منابعی که در سیارات نجات می دهید و فناوری مورد تحقیق شما، متناسب با نیازهای خاص شما باشد. می‌توانید کشتی‌هایی داشته باشید که به نبرد، جمع‌آوری منابع، یا به سادگی کاوش در مناطق ناشناخته اختصاص داده شده‌اند.

چه بخواهید منفعلانه بازی کنید و خودتان را وقف تحقیق و کاوش در سرزمین‌های ناشناخته کنید یا تهاجمی باشید و با استفاده از سلاح‌ها و توانایی‌های آینده نبردی سریع انجام دهید، یک سبک بازی برای همه وجود دارد.

Primus Majda، مدیر بازی For The Stars، می‌گوید: «ما از اینکه بالاخره پس از سه سال توسعه، بالاخره رسماً For The Stars را معرفی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. “ما قبل از هر چیز گیمر هستیم. ما عاشق بازی های بقا هستیم و حلزون تجربه زیادی در مورد آنها دارد. ما یک بازی جاه طلبانه در ذهن داریم و از چیزهایی که از پروژه های دیگر یاد گرفته ایم برای تحقق آن استفاده می کنیم. هدف ما این است. برای ایجاد یک بازی که مانند یک بازی بقای جعبه شنی بازی می شود، اما تاثیر یک بازی تمدن کهکشانی 4 برابری دارد.”

< /p>

Snail Games USA یک توسعه دهنده و ناشر جهانی مستقل سرگرمی های دیجیتال است. این شرکت از سال 2009 با موفقیت در حال رشد و ایجاد پروژه‌های بزرگ بوده و از فناوری و نوآوری در هر مرحله استفاده می‌کند.

d986d8a7d8b4d8b1 ark d8a7d8b2 d8a8d8a7d8b2db8c d8acd8afdb8cd8af open universe d8a8d8b1d8a7db8c d8b3d8aad8a7d8b1d987 d987d8a7 d8aed8a8d8b1 d8af 66bf0f40a1692

در حال حاضر، For The Stars تاریخ انتشار قطعی ندارد. در صفحه Steam فقط آمده است “به زودی. ” با این حال، زمانی که این بازی جاه‌طلبانه با مضمون فضایی ظاهر شود، برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series X|S در دسترس خواهد بود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا